fbpx

Ducati

Participare concurs
Vă prezentăm participarea noastră la un concurs a cărui temă fost crearea unei campanii de social media pentru generațiile tinere, astfel s-a dorit promovarea noului model Ducati Monster pe platforme precum Tik Tok și Twitch.

Clip prezentare

Ideea noastră s-a materializat într-o campanie de tip treasure hunting pe platformele specificate. Pentru a implementa această idee am creeat atât clipurile și imaginile utilizate în campanie, cât și designul paginii web pe care publicul participa la concurs.

Landing page

Campania de treasure hunting a constat în găsirea unor coduri de către public. Acestea erau ascunse în diverse clipuri prezente pe Twitch sau TikTok. În urma găsirii acestor coduri, participanții le puteau introduce pe platforma Ducati unde deblocau anumite premii.

Campanie social media

Pentru a promova noul model Ducati Monster am introdus în clipurile lor de promovare câte un cod. Pe măsură ce campania se apropia de sfârșit, codurile devin mai greu de găsit, iar competiția devine mai strânsă.
Proiectul nostru a fost cel câștigător și ne-a permis să avem un interviu cu cei de la Ducati.
Vistory Agency © 2024 All Rights Reserved